Surround yourself in the rhythm

Δεκάξι. Και βγάλε μια δυο μέρες λόγω διαθέσεως καταστροφής.

Βάλε, όμως, δέκα επιπλέον. ( …ισχυρά ερωτογενή σημεία στους δείκτες)

Έτσι, τα τρίμηνα θα αυξηθούν ραγδαία.

Τις προάλλες, έκλεισαν το δρόμο. Τοποθέτησαν οδοσήμανση για παράκαμψη.

Φήμες για θανάσιμο τρακάρισμα.

Θέληση για ανάνηψη. Επαναφορά απ’το κώμα λίγο μετά τον τρίτο κύκλο του δεκάξι.

Ο παλμογράφος αποσυντονίστηκε.

Τα ράφια της βιβλιοθήκης τραντάζονται , αλλά δεν γίνεται σεισμός.

Γδάρθηκαν οι γλουτοί.

Οι φλέβες στην ωλένη της, τού παραπονιούνται.

Φωτοβολίδα στον ακάλυπτο.

Η επαφή κοκκάλωσε.

Κοιτιούνται. Γραπώνει ο ένας την μπλούζα του άλλου.

Το σουτιέν ανάμεσα στα σκουπίδια. Μαύρο στα χρωματιστά.

Στις μύτες στο κάγκελο.

Γονατισμένος στις γάμπες της, τις κυκλώνει με τα χέρια.

Τα γυαλιά του έχουν γλιστρήσει στη μύτη.

Ασκήσεις ισορροπίας.

Θα την ρίξει μπροστά ή πίσω;

Τέσσερις γωνίες

Είδε.

Σαν το σπίτι του.

Ένα όνειρο.

Σελίδες κάπου. Eδώ κι εκεί.

Σωματογραφίες.

Ήχους και πρόσωπο.

Πού και πού η λειτουργία της καρδιάς του.

Κυάλια. Δώρο φίλου.

Παρατηρεί έναν νέο πατέρα απέναντι, που προσπαθεί να σταματήσει το κλάμα του μωρού.

Θέλει να γίνει πατέρας;

Δοκίμασε να κάνει φασαρία. Φάνηκε ανόητο.

Τρόπος μετά η σιωπή.

Παύση ολόκληρου με κορώνα.

Νόμιζε πως δυο μάτια γυάλιζαν στο σκοτάδι. Το μόνο που ξέρει με σιγουριά είναι πως η τελευταία φορά που κάηκε η πλάτη της απ’τον ήλιο , ήταν πριν χωρίσουν.

Ένα ζευγάρι φιλιέται στην παιδική χαρά. Γιατί οι παιδικές χαρές προσελκύουν πάντα τον έρωτα; Όλες οι ηλικίες ψάχνουν μία για να νιώσουν ειλικρινείς;

Μικρός κρυβόταν πίσω απ’την πολυθρόνα και κρυφάκουγε τις ώριμες φωνές.

Ζητώντας πιασίματα στην απόσταση, βρήκε ένα νόμισμα βαθιά στην τσέπη του παντελονιού που ανασύρει επιτόπου μια ανάμνηση.

Μεταλλική οσμή στο χέρι. Μοιάζει με αίμα.

Στη σελίδα δεκαεννιά, ένας αναγνώστης ξέχασε κάποτε το χαρτί του διπλωμένο:

” Άγνωστες λέξεις: ανακούρκουδα, στενοποριά…”. Και δίπλα, μια εμμονική καταγραφή αγώνων μπάσκετ,με γράμματα απροσδιορίστου ηλικίας:

” Χθες.

Προχθές.

Σήμερα.11/9. 16:00.

1η περίοδος ,18-18,

Ημίχρονο, 39-47,

3η περίοδος,66-63.”

5 Λεπτά πριν το τέλος της περιόδου.

*

Η Κασσάνδρα Φουντουλάκη γεννήθηκε στην Αθήνα το 1992. Ξεκίνησε τις μουσικές της σπουδές σε ηλικία έξι ετών. Σπούδασε Πιάνο και Μουσική Δω-ματίου στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών απ’όπου απέκτησε Πτυχίο Πιάνου με Άριστα παμψηφεί. Στη συνέχεια, φοίτησε στο Ωδείο Αθηνών ως υπότροφος στην τάξη πιάνου της διακεκριμένης πιανίστας Μαρίας Ευστρατιάδη και απέκτησε Δίπλωμα Πιάνου με Άριστα Παμψηφεi. Συνέχισε να φοιτά σε μεταπτυχιακό επίπεδο με καθηγητές τους διακεκριμένους πιανίστες Δ.Μαλλούχο και Δ.Τουφεξή.Είναι κάτοχος Πτυχίου ειδικού Αρμονίας και Αντίστιξης. Έχει μελετήσει κοντά σε σημαντικούς Έλληνες και ξένους πιανίστες και έχει συμμετάσχει σε πολλά σεμινάρια πιάνου (καθηγητές: K.Ganev, I.Petrin, Δ.Μαλλούχος, Δ.Τουφεξής, Απ. Παληός, R.Salinas, Y.Bogdanov, Ευ.Σαραφιανός κλπ). Έχει συμπράξει σε πολλές συναυλίες μουσικής δωματίου, έχει συμμετάσχει σε φεστιβάλ και έχει δώσει ρεσιτάλ (Εθνική Λυρική Σκηνή στα πλαίσια του Φεστιβάλ Πιάνου στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος,Ωδείο Αθη-νών, Αττικό Ωδείο, Εθνικό Ωδείο Αθηνών, Ίδρυμα Θεοχαράκη, Νομισματικό Μουσείο, Ιανός, Απολλώνιο Ωδείο, Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά κλπ). Διδάσκει πιάνο στο Δελφικό Ωδείο Αθηνών. Είναι Πτυχιούχος της κατεύθυνσης κλασικών σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 2016,εξέδωσε την πρώτη της ποιητική συλλογή με τίτλο ΄΄Μουσική Δωματίου” από τις εκδόσεις Ιωλκός, η οποία τιμήθηκε στη βραχεία λίστα για το βραβείο ”Γιάννη Βαρβέρη 2017” της Εταιρείας Ελλήνων Συγγραφέων που αφορά καλύτερο βιβλίο πρωτοεμφανιζόμενου ποιητή.