photo:Στέφανος Καστρινάκης
το
τραγούδι της λίμνης
ποίημα για δυο φωνές για σένα
νε το γράφω βλέπεις χρόνια πε
ράσανε λίγα τραγούδια έμαθα ν
α γράφω: μου αρέσει πως σου
αρέσει αυτό που σου αρέσει α
σε μέλλον δάπεδο κρυστάλλινο
μέλλον μακρινό στάζει το νερό
σε μέλλον δάπεδο κρυστάλλινο
μέλλον μακρινό στάζει το νερό
αυτός ο κόσμος είναι το παρόν
μωράκι κλείσε κάθε παρελθόν
ουτοπία θα το πούνε μα εσένα
-δ-ε- σε νοιάζει τι κι αν το φιλί
σου πόνο και νερό α-λ-λ-ά-ζ-ε-ι
3 ανθρώπων ιστορία, υπό έκδοση
*
Ο
Κωνσταντίνος Παπαχαράλαμπος γεννήθηκε
στην Καβάλα το 1988. Σπούδασε τοπογράφος
μηχανικός στο ΑΠΘ και Real Estate στο Cass
Business School του Λονδίνου. Από το 2008 δημοσιεύει
ποιήματα, μικρές ιστορίες και κριτικές
σε περιοδικά όπως τα [ΦΡΜΚ], Εντευκτήριο,
Lifo, Athens Voice, Unfollow, e-poema κ.ά.. Έγραψε το
project ποίησης K – On (εκδόσεις
Εντευκτηρίου, 2011), ένα concept βιβλίο για
το νέο ξεκίνημα με βάση την τοπολογία,
το διάλογο και το μινιμαλισμό. Ποιήματα
του K – On παρουσιάστηκαν στο 1ο Φεστιβάλ
Νέων Λογοτεχνών του Εθνικού Κέντρου
Βιβλίου (Αθήνα), υλοποιήθηκαν μέσω
εγκαταστάσεων στο φεστιβάλ πειραματικής
εικαστικής τέχνης Πεδίο Δράσης Κόδρα
και δραματοποιήθηκαν στη θεατρική
παράσταση Ενός λεπτού σιγή (Θεσσαλονίκη).
Από το 2010 ζει στο Λονδίνο όπου εργάζεται
ως τοπογράφος ανάπτυξης ακινήτων. Είναι
βραβευμένο μέλος του Royal Institution of Chartered
Surveyors (RICS) και μέλος του RICS Matrics UK Board, με
εθελοντική δράση σε εκπαιδευτικές
πολιτικές για τη νέα γενιά επαγγελματιών
του χώρου.
Το
2015 κυκλοφόρησε το νέο του βιβλίο ποίησης,
Είναι (εκδόσεις [ΦΡΜΚ]), ένα πειραματικό
project
σημείων
του χώρου για τη ζωή που συμβαίνει
ταυτόχρονα. Η ανθολογία Futures: Poetry of the
Greek Crisis του βρετανικού οίκου Penned in
the Margins συμπεριέλαβε στα αγγλικά το
ποίημα «Το χάος» από το Είναι. Ποιήματα
του Είναι παρουσιάστηκαν από τον ποιητή
με performances στα ελληνικά στην Αθήνα και
στα αγγλικά στο Λονδίνο (Curious Body Soufflé
exhibition). Ποιήματα από τα βιβλία του έχουν
ακόμη μεταφραστεί στα γερμανικά και τα
ρωσικά και συσχετίστηκαν με την κρίση
στην Ελλάδα και την Ευρώπη και την
avant-garde ελληνική ποιητική σκηνή.